Veel gestelde vragen

OP ZOEK NAAR JOUW DROOMBAAN?

Schrijf je nu in link

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik me inschrijven bij Techwork?

Je kunt hier je gegevens achterlaten en eventueel je CV. Wij nemen dan contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen doen.


Kan ik gewoon binnenlopen bij Techwork?

Ja, we zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur. Om er echter voor te zorgen dat we je ook meteen goed kunnen helpen is het fijn als je een afspraak maakt. Dan hebben we ook alle tijd voor je!


Wanneer wordt mijn salaris betaald?

Wij betalen je salaris wekelijks achteraf. Als je zorgt dat we uiterlijk op maandag de gewerkte uren van de week ervoor ontvangen dan ontvang je op woensdag je salaris. De manier van aanlevering van de uren is afhankelijk van het bedrijf waar je gaat werken.


Wat moet ik doen als ik ziek ben?

Je belt als eerste het bedrijf waar je werkzaam bent en daarna bel je Techwork. Zorg dat je dit in ieder geval voor 9.00 uur doet! Wij zullen dit vervolgens doorgeven aan het UWV die je ziektegeld gaan uitbetalen.


Hoe kan ik een wijziging (adres, rekeningnummer etc) doorgeven?

Wijzigingen kun je per mail doorgeven aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We zullen je altijd een bevestiging hiervan sturen.


Hoe kan ik mijn gewerkte uren doorgeven?

Techwork maakt gebruik van een persoonlijk webportal waar je gemakkelijk via je telefoon wekelijks je gewerkte uren kunt invullen. Tevens vind je daar je opgebouwde reserveringen, loonstroken, betalingen en informatie over je contract en het bedrijf waar je werkt.